معرفی وزیر پیشنهادی صمت

خانه / بلاگ

معرفی وزیر پیشنهادی صمت

۲۷ مرداد ۱۴۰۰ pasargadmine ۰ دیدگاه

رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (شنبه، 23 مردادماه) ، نامه رئیس جمهور در خصوص معرفی وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم را قرائت کرد که بر اساس آن سید رضا فاطمی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی شده است.

فاطمی امین دکترای تخصصی مدیریت راهبردی دانش دارد و کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی سیستم‌های اقتصادی اجتماعی به پایان رسانده است.

وی دارای مقالات و تالیفات متعددی در حوزه های مختلف اقتصادی، کسب و کار و مدیریت راهبردی است.

معاونت برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت، معاونت برنامه ریزی، توسعه و فناوری وزارت صنایع و معادن، عضویت در هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مشاور وزیر و رئیس ستاد تحول صنایع و معادن، مشاور دستیار ویژه رئیس جمهور و رئیس پروژه‌های اقتصادی طرح مهر ماندگار، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در راهبردهای صنعتی، معدنی و تجاری و مجری طراحی و تدوین برنامه راهبردی صنعت، معدن و تجارت از جمله مهمترین مسئولیت ها و سوابق کاری سید رضا فاطمی امین جهت تصدی وزارت صمت به شمار می آید.

وزیر پیشنهادی وزارت صمت همچنین عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران، عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، مجری طرح نوسازی خودروهای فرسوده کشور، معاون برنامه ریزی و ارزیابی ستاد تبصره 13 و همچنین قائم مقام ستاد تبصره 13 نیز بوده است.
منبع: شاتا

برچسب ها :


دیدگاه شما

Your email address will not be published.